علی شهریارپور روز شنبه در هشتمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: بقیه موافقتنامه‌های مربوط به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری تا نشست بعدی شورای برنامه‌ریزی ئ توسعه استان، مبادله می‌شود.

وی تصریح کرد: اعتبارات مصوب تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری ۵ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال است که از این مبلغ موافقتنامه ۴ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال مبادله شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ۳۰ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال اعتبار از محل ماده ۲۳ قانون جرایم راهنمایی و رانندگی به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از این مبلغ ۷۰ درصد برابر ۲۱ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال به شهرداری‌ها و ۳۰ درصد معادل ۹ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال به دهیاری‌های استان اختصاص داده شد.

شهریارپور گفت: این اعتبار برای استانداردسازی، خط کشی، تجهیزات ایمنی، احداث پل‌های عابر پیاده، ایمن‌سازی و حذف نقاط حادثه‌آفرین هزینه می‌شود.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری کلیات تببین و پیشنهاد ساختار اجرای کارگروه‌های تخصصی ذیل این شورا را تصویب کردند.

اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری همچنین با انتقال آب از چشمه باغ رستم به شهر کاج در شهرستان اردل و احداث مخزن ۵ هزار مترمعکبی آب آشامیدنی در منظریه شهرکرد موافقت کردند.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.