به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از عملکرد صمت استان گلایه‌مندی بسیار زیادی دارد و ۶ ماه از رفتن مدیرکل سابق صمت چهارمحال و بختیاری و مدیریت این اداره کل از طریق سرپرست می‌گذرد که سرپرست آن هم استعفاء داده است.

عباسی تصریح کرد: مسئولان وزارت صمت هم هر دو سه روز یک‌بار اعلام می‌کنند که هنوز تکلیف مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری مشخص نشده است.

وی یادآور شد: وزیر و مدیرکل امور استان‌های صمت باید به مسئولان، اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و مردم چهارمحال و بختیاری در قبال معرفی نشدن مدیرکل صمت استان پاسخگو باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نتیجه بی‌تکلیفی در انتخاب و انتصاب مدیرکل صمت این استان باعث شده تا سهمیه یارانه طرح ملی پوشاک استان در خطر برگشت قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نشست‌های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری هر دو هفته یک‌بار تشکیل شود و گزارش‌های مربوط به مصوبات سفرهای محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین سید حمید پورمحمدی گل‌سفیدی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به استان بررسی و نتیجه آن اعلام شود.

عباسی تاکید کرد: در خصوص سفرهای اخیر انجام شده از سوی این دو مسئول ملی به چهارمحال و بختیاری تاکنون ادارات کل جهادکشاورزی، راه و شهرسازی و حمل و نقل و راهداری جاده‌ای استان اقدام قابل توجهی انجام نداده‌اند.

وی همچنین افزود: ایمن‌سازی و توسعه گردشگری حاشیه رودخانه زاینده‌رود چهارمحال و بختیاری در سفر اخیر وزیر نیرو به این استان مطرح شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به همین منظور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ایمن‌سازی و توسعه گردشگری حاشیه رودخانه زاینده‌رود طرحی را برای ارائه و تصویب در سفر بعدی دکتر نوبخت به شهرکرد بعنوان نماینده دولت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان آماده کنند.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان روستایی چهارمحال و بختیاری در سفر اخیر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان یادآور شد: تمامی فرمانداران، بخشداران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران عامل بانک‌ها موظفند برای تسریع در ورند اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همکاری داشته باشند.

عباسی اظهار داشت: روند اجرایی این طرح به صورت هفتگی با حضور مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری بررسی و نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام شود.

وی گفت: مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در شناسایی و انتخاب واجدان شرایط طرح ۲ هزار و ۴۴۰ واحدی مسکونی ویژه محرومان روستایی استان نهایت دقت را لحاظ کنند و با فرمانداران هماهنگ باشند.

عباسی تاکید کرد: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تا جلسه بعدی این ستاد تکلیف طرح‌های گردشگری و منطقه ویژه اقتصادی مصوب در سفر دکتر نوبخت را مشخص کند.

به گزارش ایرنا،مدیرکل صنعت،معدن و چهارمحال و بختیاری پس از ماهها هنوز معرفی نشده است.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.