اردشیر نوریان روز سه‌شنبه در آیین افتتاح طرح‌های شرکت برق این استان افزود: در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه کمی و کیفی خدمات قابل تحسین است اما آنطور که شایسته است رضایت مردم را جلب نشده است ، چون مردم احساس می‌کنند در پاره‌ای از موارد مسئولان یکجانبه‌گرایانه عمل می کنند.

وی با بیان اینکه در فرایندهای تصمیم‌گیری در جمهوری اسلامی جوهره ناب عدالت باید در راس امور باشد، تصریح کرد: این موضوع در پاره‌ای از موارد رنگ باخته است و تصمیم‌گیری‌ها دچار نوسانات و خط کشی‌ها می شود و تحت تاثیرگروه های فشار تاثیر قرار می‌گیرد.

نوریان ادامه داد: این در حالی است که این رویه‌ها اگرچه در کشورهای جهان عادی است اما زیبنده جمهوری اسلامی نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان با اشاره به اینکه مساله آب یک مساله کلیدی برای همه استانهاست، اظهار داشت: با توجه به روند ایجاد زیرساخت‌ها در استان کمترتوسعه یافته چهارمحال و بختیاری و گره خوردن اب با معیشت مردم استان، این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نوریان افزود: امید است با تجدیدنظر در برخی تصمیمات روحیه ناامیدی که در حوزه آب در بین مردم این استان رسوخ کرده برطرف شود.

 وزیر نیرو در سفر به چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه پست ۶۳کیلوولت سفیددشت شهرستان بروجن را بهره برداری کرد.

به گزارش ایرنا، رضا اردکانیان در سفر به چهارمحال و بختیاری در سومین برنامه کاری خود پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سفیددشت بروجن را به بهره‌برداری کرد که این طرح با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد تومان دارای یک ترانس ۴۰ مگاولت آمپر و ۶ فیدر خروجی است و به منظور تامین برق منطقه و افزایش پایداری شبکه توزیع به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو همچنین پس از بهره برداری از این پست ، ۷۷ طرح توزیع برق چهارمحال و بختیاری شامل برق‌رسانی روستایی، افزایش ظرفیت پست‌های توزیع، بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، نصب کنتورهای هوشمند، توسعه شبکه فشار ضعیف و متوسط و توسعه شبکه روشنایی شهری و روستایی را با اعتباری افزون بر ۲۴.۵ میلیارد تومان به صورات همزمان بهره‌برداری کرد.

همچنین عملیات احداث ۷۳ پروژه برقی با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد تومان شامل شامل برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق استان، بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، افزایش ظرفیت پست‌های توزیع در استان با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

با حضور وزیر نیرو تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان فارسان بهره‌برداری شد و وزیر از طرح انتقال آب بن به بروجن از طریق بالگرد دیدن کرد.

سفیددشت در ۳۵کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.

/۲۰۹۷ /۷۳۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.