به گزارش ایرنا، طهمورث الیاسی بختیاری شامگاه یکشنبه در شورای راهبری مدیریت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این ارزیابی مربوط به عملکرد ۲۴ دستگاه اجرایی بهره‌مند از بودجه استانی بود، که به‌زودی نتایج منتشر خواهد شد.

وی افزود:‌ در ارزیابی عملکرد و سنجش میزان فعالیت دستگاه‌های اجرایی به تحول در نظام اداری توجه جدی شده است.

الیاسی بختیاری تصریح کرد: افزایش اعتماد عمومی به صورت شفاف و توسعه دولت الکترونیک برای مقابله با فساد اداری از مهمترین دستاوردهای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به انتقاد برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری نسبت به نتایج ارزیابی عملکرد مدیران اظهار داشت: کوچک بودن جامعه آماری، مقایسه دستگاه‌های خدماتی و غیرخدماتی به یک روش، بی‌توجهی به وظایف ذاتی دستگاه‌ها در پرسشنامه و نداشتن راستی‌آزمایی اطلاعات ثبت شده در پرسشنامه جزو مهمترین این انقتادات به شمار می‌رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ براساس نتایج این ارزیابی مردم از نحوه عملکرد ثبت احوال، شرکت گاز و شرکت توزیع نیروی برق استان رضایتمندی بیشتر و از فعالیت شهرداری‌ها و تعزیرات حکومتی استان گله‌مند هستند.

اسماعیل ریاحی دهکردی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری رتبه ۲۶ کشوری در جلب رضایت‌مندی ارباب رجوع دستگاه‌های اجرایی را دارد.

به گزارش ایرنا، اعلام نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در نوآوری ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع و تلاش برای کاهش مراجعه‌های حضوری به دستگاه‌های اجرایی نقش‌آفرینی می‌کند.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.