شهرآورد ورزشی امسال در یک روز غیر تعطیل بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود که می توان این دیدار را به نوعی عصاره فوتبال ایران با سرمربیان جدید خارجی عنوان کرد.

دربی ۹۰ به میزبانی استقلال ایران برگزار می شود و این دیدار با توجه به همزمانی مسابقات بین المللی والیبال در یک روز غیر تعطیل برگزار خواهد شد.

هنوز نام داوران دربی اعلام نشده است اما بهترین داوران این روزهای ایران شامل فغانی ، بنیادی فرد  ،حیدری و داوران جوان دیگر هستند که در این بین موعود بنیادی فرد  عملکرد دقیق تری نسبت به سایر داوران داشته است.

انتظار است در شهرآورد امسال موعود بنیادی فرد به عنوان یکی از گزینه های داوری باشد چرا که آینده داوری فوتبال در دست همین جوانان است.

موعود بنیادی فرد داور بین المللی اهل چهارمحال و بختیاری است که نخستین دیدار لیگ برتری را سال ۹۱ قضاوت کرد و در این مدت قضاوت های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

او در عرصه قضاوت دیدارهای بین المللی نیز موفقیت های مطلوبی را کسب کرده است که گونه ای که اکنون در فهرست داوران برگزیده کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

بیش از این نیز یدالله جهانبازی از چهارمحال و بختیاری به عنوان داور وسط دیدار پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد و در این بازی جهانبازی قضاوت قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

اگر فدراسیون فوتبال سوت دیدار استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۰ را به موعود بنیادی فرد بدهد ، او دومین داور چهارمحال و بختیاری خواهد بود که دربی سرخابی را در تهران قضاوت می کند.

به گزارش ایرنا،اکنون از چهارمحال و بختیاری ۶ داور و کمک داور در لیگ برتر قضاوت می کند و این استان یکی از پتانسیل های داوری فوتبال در کشور است.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.