محمدرضا عمرون روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه های استان افزود: در آستانه بازگشایی مدارس طرح نظارت بر بازار  نوشت افزار ، کیف، کفش و لباس با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان و تعزیرات حکومتی آغاز و  تا  ۱۰ مهرماه ادامه دارد.

به گفته وی،  این طرح در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و پیشگیری از بروز هرگونه تخلف توسط عوامل سودجو و فرصت‌طلب اجرا می شود.

عمرون با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به پرونده‌های تخلف بر فروش کالا و خدمات است، افزود: در این طرح نظارتی هرگونه تخلف مربوط به گرانفروشی، فروش اجباری نوشت افزار توسط کتابفروشی های توزیع کننده کتاب، عدم صدور فاکتور و فروش نوشت‌افزار تقلبی و قاچاق و لباس فرم مدارس شناسایی و رسیدگی می شود.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی و درج نکردن قیمت مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت استان اعلام کنند تا در سریع ترین زمان رسیدگی شود.

به گزارش ایرنا، هم اکنون در شهرستان های شهرکرد ،بروجن ،فارسان، لردگان و اردل شعب تعزیرات حکومتی فعال است که به دلیل کمبود نیروی شعب شهرستان های اردل و لردگان با نیروهای شعب فارسان و بروجن تامین می شود.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۲ هزار دانش آموز دارد.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.