جعفر مردانی روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات این استان اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب همواره در مواجهه با انتخابات ۳ سناریو را دنبال می‌کنند که یا مانع برگزاری انتخابات شوند، در فرایند آن اخلال‌آفرینی کنند و یا باعث مشارکت پایین مردم در انتخابات شوند.

وی افزود: باید تلاش کرد تا مجریان و برگزارکنندگان انتخابات با حفظ امانت‌داری و سلامت انتخابات زمینه و حضور حداکثری مردم را در این عرصه فراهم کنند و باعث اقتدار، امنیت و مصونیت بیش از پیش کشور شوند.

مردانی با تاکید بر شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های عرصه انتخابات، تصریح کرد: همراهی، همدلی و انسجام در برگزاری انتخابات بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، نقش رسانه‌ها را در اعتمادآفرینی و تقویت امید در جامعه بسیار مهم دانست و گفت: انتظار می‌رود رسانه‌های فعال استان در این حوزه با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنند.

مردانی، توجه به اصل بی‌طرفی و قانونمداری را از دیگر موضوعات مهم عرصه انتخابات دانست و تصریح کرد: با التزام مجریان به اصل بی‌طرفی و رعایت کامل قانون می‌توان در ایجاد اعتماد در جامعه موثر واقع شد.

به گزارش ایرنا، در این نشست مسئولان کمیته‌های پشتیبانی و تدارکات، اطلاع‌رسانی، فناوری اطلاعات، حراست و استعمالات و حقوقی به گزارشی در خصوص فعالیت‌های این کمیته‌ها ارائه دادند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که بر این اساس زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ دهم آذرماه سال جاری به مدت یک هفته تعیین شده است.
چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.