سیامک حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مناطق روستایی معدن ، گل کله ، دره بید در شهرستان کیار و منطقه الهیه شهرستان بروجن با بیش از یکهزار انشعاب به زودی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند. 
وی، طول اجرای شبکه گاز در حال انجام را بیش از ۱۷ کیلومتر ذکر کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در یکی از روزهای پایانی هفته دولت این روستاها به شبکه گاز متصل می شود. 
حیدری، از برخوردار شدن ۹۵ درصدی جمعیت شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: گازرسانی به مناطق دورافتاده و محروم در دستورکار دولت تدبیر و امید است. 
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۲ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی در سطح استان برخوردارند، تصریح کرد: از ۴۰ شهر استان ۳۹ شهر و از ۹۴۶ روستا و آبادی استان نیز ۴۶۴ روستا از نعمت گاز برخوردارشدند. 
 وی تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان را ۱۸۱ هزار و ۵۳۱ انشعاب اعلام کرد و گفت: از این تعداد یکهزار و ۵۸۰ مورد در سال جاری اجرا شده است. 

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری بیش از ۸۰۰ روستا دارد.

هفته دولت سال‌جاری ۳۶۳ طرح با ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار و یکهزار و ۶۲۰ نفر استغالزایی مستفقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

۶۱۹۹/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.