مجید فرهزاد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : طی شبانه روز گذشته ۵ فاصله از شبکه برق منطقه چالشتر و مهدیه در غرب مرکز استان توسط فرد یا افراد ناشناس سرقت شد ، که برق این منطقه مسکونی قطع شد.

وی ، از پیگیری برای شناسایی عوامل سرقت از سوی نیروی انتظامی از همان لحظه نخست مخابره خبر سرقت خبر داد و گفت : با تلاش ماموران شبکه برق منطقه ، نقاط حادثه دیده در کمترین زمان ممکن تعمیر، تجهیز  و وارد مدار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: میزان خسارت وارد شده به شبکه حادثه دیده ، از سوی ماموران این شرکت در دست بررسی است.

فرهزاد، همچنین کاهش ۴۰ درصدی مصرف برق در بخش کشاورزی این استان در فصل گرم امسال را یادآور شد و گفت: بر اساس پایش های صورت گرفته ۳۵ درصد از مشترکین کشاورزی این استان در طرح های مدیریت مصرف مشارکت داشته اند که صرفه جویی ۴۰ درصدی مصرف برق در حوزه یاد شده را در پی داشته است.

وی تصریح کرد: در شهرستانهای سامان و بن  از  ۳ هزار و ۷۰۰ مشترک برق کشاورزی ، یکهزار و ۷۷ مشترک که مصرف کننده عمده این حوزه بوده اند که در طرح های تشویقی مدیریت مصرف مشارکت داشته اند و در قبال ۴ ساعت صرفه جویی در ساعات پیک (۱۲تا۱۶) ، از ۲۰ ساعت برق رایگان بهره مند شدند.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری افزود: رعایت مصرف برق در ساعات اوج هزینه‌ها را تا یک چهارم کاهش می دهد.

به گزارش ایرنا،  هم اینک ۳۶۵ هزار و ۳۳۳ مشترک در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، روشنایی معابر و سایر مصارف چهارمحال و بختیاری برق مصرف می‌کنند.

۶۱۹۹/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.