به گزارش ایرنا، مجید نظری دهکردی روز چهارشنبه در نشست تشریح طرحهای هفته دولت در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای بهره‌برداری از این تعداد طرح ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت در سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال مستقیم ۹۵۳ نفر فراهم می‌شود.

نظری دهکردی تصریح کرد: ‌از مجموع طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری چهارمحال و بختیاری در هفته دولت سال‌جاری ۶۸ طرح با یکهزار و ۹۰ میلیارد ریال ملی، ۴۱ طرح با ۳۶۰ میلیارد ریال استانی و ۱۵۹ سطرح با ۷۵۰ میلیارد ریال از محل سایر است.

وی یادآور شد: همچنین در هفته دولت سال‌جاری عملیات اجرایی ۹۵ طرح جدید در چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت‌: برای اجرای این طرح‌ها ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

وی گفت:‌ با بهره برداری از این طرح‌های جدید نیز در چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال مستقیم حداقل ۶۶۷ نفر فراهم می‌شود.

نظری دهکردی تاکید کرد:‌ از مجموع ۹۵ طرح کلنگ زنی چهارمحال و بختیاری در هفته دولت  ۳۷ طرح با یکهزار و ۴۷۰ میلیارد ریال ملی، ۱۲ طرح با ۳۲۰ میلیارد ریال استانی و ۴۶ طرح با ۴۴۰ میلیارد ریال از محل سایر است.

وی افزود:‌ طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری چهارمحال و بختیاری در هفته دولت سال‌جاری ۱۲ نوع کاربری دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از مجموع ۲۶۸ طرح قابل افتتاح و بهره‌برداری استان در هفته دولت سال‌جاری ۴ طرح با ۳۲.۳ میلیارد ریال مسکونی، ۲ طرح با ۱.۶ میلیارد ریال گردشگری، ۴ طرح با ۷۸.۵ میلیارد ریال آموزشی، ۱۴ طرح با ۹۷ میلیارد ریال صنعتی، ۸ طرح با ۸۰ میلیارد ریال ورزشی، ۴ طرح با ۳۰ میلیارد ریال فضای اداری، ۱۸۴ طرح با یکهزار و ۴۳۰ میلیارد ریال زیرساخت، یک طرح با ۷.۵ میلیارد ریال شیلات، ۲۶ طرح با ۱۶۶ میلیارد ریال کشاورزی، ۹ طرح با ۱۰۰ میلیارد ریال دامپروری، ۱۱ طرح با ۱۴۴ میلیارد ریال بهداشتی و درمانی و یک طرح با ۳۰ میلیارد ریال خدماتی است.

وی یادآور شد: همچنین از مجموع ۹۵ طرح کلنگ زنی هفته دولت سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری یک طرح با ۵۲ میلیارد ریال دامپروری، ۲ طرح با ۶۲.۸ میلیارد ریال کشاورزی، ۲ طرح با ۲۷ میلیارد ریال فضای اداری، ۳ طرح با ۲.۴ میلیارد ریال مسکونی، ۱۱ طرح با ۱۳۵ میلیارد ریال گردشگری، ۶۳ طرح با یکهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال زیرساخت، ۴ طرح با ۴۸۰ میلیارد ریال آموزشی، یک طرح با ۷ میلیارد ریال ورزشی و ۸ طرح با ۱۱۰ میلیارد ریال بهداشتی و درمانی خواهد بود.

نظری دهکردی اظهار داشت:‌ طرح‌های قابل افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی چهارمحال و بختیاری در هفته دولت سال‌جاری مربوط به ۲۵ دستگاه اجرایی این استان است.

وی گفت: ‌در هفته دولت سال‌جاری ۴ طرح با ۷۴ میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری به صورت استانی بهره‌برداری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این هفته ۳۸ هزار و و ۵۰۰ اُمین واحد مقاوم‌سازی شده روستایی استان بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: در هفته دولت سال‌جاری ۷۳ هزار و ۵۲۵ اُمین سند روستایی و شهری در چهارمحال و بختیاری اعطاء می‌شود.

نظری دهکردی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون در تمامی مناسبت‌های ملی مانند دهه فجر ۱۳۹۲ تا هفته دولت سال‌جاری ۲ هزار و ۶۲۳ طرح با افزون‌بر ۴۰ هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی یادآور شد: ‌در این مدت همچنین عملیات اجرایی ۴۴۸ طرح با افزون‌بر ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش ایرنا،در محموع همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۳۶۳ طرح با ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار و یکهزار و ۶۲۰ نفر استغالزایی مستفقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود.

از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت است که مصادف با سالروز شهیدان رجایی و باهنر است.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.