به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل تبلیغات استان ، محسن تقی پور افزود : پیرو هماهنگی های انجام شده  با معاونت پیش دبستانی اداره کل آموزش و پرورش استان و با هدف حمایت از خانه های قرآن شهری و روستایی ، آن دسته ازخانه های قرآنی که متقاضی تاسیس پیش دبستانی هستند و شرایط مکانی و آموزشی مساعدی دارند می توانند برای دریافت مجوز اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ، با بیان اینکه برگزاری دوره آموزش قبل از دبستان در مراکز قرآنی در راستای آموزش‌های عمومی قرآن کریم به جامعه و برای قشر خردسال است، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی خردسالان باید بین یک تا 3 ساعت در روز و حداکثر 3 روز در هفته تشکیل شود و اگر بیشتر از این باشد در واقع ورود به حطیه وظایف آموزش و پرورش است.
وی تاکید کرد : فعالیت پیش دبستانی در خانه‌های قرآنی با مجوز آموزش و پرورش امکان‌پذیر است و مدیران خانه‌های قرآنی دارای شرایط از طریق اداره امور قرآنی استان به آموزش و پرورش معرفی می شوند.
تقی پور افزود: آموزش‌های لازم برای خردسالان در مراکز قرآنی در غالب قصه‌گویی و بازی‌های قرآنی ارائه می‌شود و آموزش حروف نیزدر حیطه وظایف آموزش و پرورش است.

رئیس اداره امور قرآنی استان تاکید کرد: فعالیت های خانه قرآن نباید به هیچ عنوان تحت شعاع تاسیس پیش دبستانی قرار گیرد.

۵۸ موسسه قرآنی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.