حمید کریمی روز دوشنبه در آستانه فرارسیدن هفته دولت افزود: از سال ۱۳۹۶ تاکنون، بیش از ۲۱۵ باشگاه ورزشی مجوز فعالیت خود را از اداره کل ورزش و جوانان دریافت کرده اند که رشد ۱۰۷ درصدی در این حوزه طی مدت ۲ سال اخیر بوده است.
به گفته وی، در سال ۱۳۹۶ تعداد باشگاه های ورزشی در بخش مردان و زنان ۲۱۰ باب بود که این میزان هم اکنون به ۴۳۵ باشگاه رسیده است.
کریمی گفت: یکی از شاخص های توسعه ورزش، حضور بخش خصوصی است که در این زمینه افزایش ۱۰۷ درصدی بخش خصوصی در کنار دولت نقش مهمی ایفا کرده است.
وی افزود: بعد از رشته های بدنسازی و رفتینگ، رشته های رزمی و فوتسال بیشترین درخواست را برای تاسیس باشگاه دارند.
کریمی، با تاکید بر لزوم بازرسی از فعالیت این باشگاه ها با توجه به حجم بالای مخاطبین اضافه کرد: در سال ۹۶ تعداد بازرسی از باشگاه های ورزشی ۴۹۷ مورد بود که این عدد در سال ۹۷ به ۶۰۵ مورد افزایش یافت و از ابتدای سال جاری نیز ۱۰۴مورد به این آمار اضافه شده است.
کریمی خاطرنشان کرد: دیدار از باشگاه ها به منظور نظارت، بررسی، دریافت نظرات مراجعه کنندگان، تشویق و بررسی تخلفات احتمالی باشگاه ها برای خدمت رسانی مطلوب به جامعه ورزش استان انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، از مجموع ۷۵۶ تقاضای دریافت شده، مجموع مجوزهای صادر شده اعم از تاسیس، فاقد زمین، تمدید و جابجایی نیز طی ۲ سال اخیر ۴۱۰ مورد بوده است.

چهارمحال و بختیاری نزدیک به ۴۰ هزار ورزشکار دارد که بیش از ۱۹ نفر از ورزشکاران این استان امسال به عضویت تیم های ملی درآمدند.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.