مهرزاد حمیدی یکشنبه شب در آیین افتتاح سی امین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر سراسر کشور در شهرکرد افزود: این طرح از ابتدای سال تحصیلی جدید اجرا می شود.

وی با تاکید براینکه مسابقات ورزش دانش آموزی نباید در سالن های ورزشی خارج از مدارس و بدون تماشاچی اجرا شود، گفت: در این طرح مسابقات دانش آموزی منطقه و شهرستانی به میزبانی مدارس برگزار می شود تا دانش آموزان با شرکت در رقابت، همچنین تماشای رقابت همسالان خود شرکت کنند.

به گفته وی، با اجرای این طرح ، دانش آموزان با تماشای فعالیت دانش آموزان ورزشکار مهارت های ورزشی را فرا می گیرند و تب ورزش و انس و علاقه، ترغیب و تمایل به فعالیت ورزشی در بین دانش آموزان افزایش پیدا می کند.

حمیدی اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی در مدارس تمرینی برای مدیریت و افزایش اعتماد به نفس مدیریتی در مدرسه است و مدارس می توانند بازاریابی ورزشی را با تبلغیات محیطی فرا بگیرند.

وی با اشاره به میزبانی خوب استان چهارمحال وبختیاری در ۴ سال گذشته از ورزش قهرمانی دانش اموزلان کشور گفت: سال اینده نیز میزبانی تعدادی از رشته های قهرمانی ورزش دانش اموزان به استان چهارمحال وبختیاری اعطا می شود.

به گزارش ایرنا، سی امین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر کشور از ۲۶ تا ۳۰ مردادماه در ۳ رشته شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک در مطقع متوسطه اول در حال برگزاری است.

در حاشیه برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات ورزش دانش آموزی میثاق نامه محیط زیست نیز با حضور مسوولان استانی و کشور امضا شد.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.