این پویش با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و در پاسخ به مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه خانواده راه‌اندازی شده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست پویش هم سرنوشتیم با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمن علیه کانون خانواده، اظهار داشت: دشمن در سال‌های اخیر به شدت برای خانواده‌های ایرانی برنامه‌ریزی کرده است و تلاش دارد تا با ایجاد گسست در خانواده‌ها به اهداف شوم خود دست یابد.

حجت الاسلام سیدعزیز الله میراحمدی روز پنجشنبه با اشاره به دیدار جمعی از هیات‌های مذهبی کشور با مقام معظم رهبری در اسفندماه سال گذشته، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر مقابله با هجمه‌های دشمن و ارائه راهکارهای کاربردی برای تقویت بنیان خانواده تاکید بسیاری داشتند که به دنبال مطالبه ایشان پویش ملی هم سرنوشیم به تازگی در کشور راه‌اندازی شده است.

وی، مساله‌سازی، ایجاد حساسیت در جامعه و ارائه راهکارهای موثر را سه محور اصلی پویش هم سرنوشیم اعلام کرد و افزود: در این پویش ترویج ازدواج آسان، هشدار نسبت به ازدواج‌های سفید در کشور و مقابله با آداب و رسومی که امر ازدواج را به تاخیر می‌اندازد، پیگیری می‌شود.

میراحمدی با هشدار نسبت به بالا رفتن سن ازدواج و فرزندآوری کمتر در کشور و استان، اظهار داشت: مسئولان و فعالان هیات‌های مذهبی استان می‌توانند نسبت به هشدار چنین مواردی در جامعه و به گروه‌های هدف نقش موثر و سازنده‌ای ایفا کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات بنا به مطالبات مقام معظم رهبری خود را در این حوزه موظف به گره‌گشایی می‌داند و در این مسیر به عنوان یک همراه و تسهیل‌گر در کنار مجموعه‌های مردمی حضور خواهد داشت.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.