خدیجه ربیعی فرادنبه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مهمترین مشکل طرح انتقال آب بن به بروجن محل آبگیر است که در استان اصفهان قرار دارد و مخالفت هایی که برای آزادسازی اجرای طرح در این منطقه است.

وی افزود : طی ارتباطی که با وزیر نیرو و آقای خامسی معاون وزیر جهت سفر به استان و حل مشکلات آب داشتم، با پیگیری های استاندار چهارمحال و بختیاری قرار شد در اوایل هفته آتی ، طی فراخوانی که از مدیران امور آب اصفهان و چهارمحال و بختیاری خواهند داشت، مشکل پروژه بن بروجن برای همیشه حل و فصل شود و با توجه به اینکه وزیر در سفر استان خراسان بود قول داد طی یکی دو هفته آتی به استانمان سفر خواهند داشت و مشکلات سایر پروژه های آبی استان نیز از نزدیک مورد بررسی و اقدامات لازم انجام گیرد. 
ربیعی اظهار داشت : مجمع نمایندگان استان همواره پیگیر مطالبات بحق مردم بویژه در موضوع آب هستند و علاوه بر پیگیری های قبلی، به تازگی مکاتباتی با رییس جمهوری جهت دستور  به اقدام لازم برای حل مشکلات آب و جلسات متعددی با مسوولان ارشد کشور داشتند و تا تحقق مطالبات بحق مردم استان تلاش لازم را خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، اجرای طرح ملی آب بن - بروجن به طول خط انتقال ۱۱۲ کیلومتر در سال ۹۱ به تصویب رسید و با بهره برداری از این طرح مشکل آب ۱۱ شهر و ۱۳ روستای چهارمحال و بختیاری رفع می شود.
خشکسالی های ۹ سال متوالی این استان و خشکیدن و کاهش دبی بسیاری از منابع تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای استان موجب شده تا این طرح ملی اجرایی شود.
۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.