سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: فاز نخست یوتیلیتی (سرویس‌های جانبی) پتروشیمی لردگان، به عنوان بزرگترین طرح صنعتی زاگرس مرکزی وارد مدار تولید شد.
به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری -  امین صلابت اظهار کرد:با راه اندازی فاز اول (یوتیلیتی) که شامل واحدهای آب خام، آب بدون املاح، هوا و نیتروژن، برج‌های خنک کننده، اتاق کنترل، ایستگاه برق و واحد بخار و فلر است بعد از گذراندن تمامی تست‌های مربوطه فعالیت خود را شروع کرده و این فرایند برای راه‌اندازی فازهای بعدی ضروری است.
وی گفت: با توجه به اینکه این بخش از پروژه دارای ویژگی و فرایند خاصی است، در حال حاضر با رویکرد دانش داخلی در حوزه نصب و راه‌اندازی این امکان به وجود آمد که در شرایط موجود باتمام دشواری‌ها توانستیم با بهره‌گیری از دانش بومی و نیروی متعهد متخصص جوان یوتیلیتی پتروشیمی لردگان را وارد مدار کنیم.
صلابت تصریح کرد: این شرکت به دلیل موقعیت خاص یکی از پتروشیمی‌های ویژه ایران بوده و به لحاظ جغرافیایی و همه مشکلات پیش روی این شرکت از قبیل کمبود زیرساخت صنعتی در منطقه با اتکاء به مجموعه توانمند خود توانسته گام‌های بزرگی در صنعت پتروشیمی کشور و معرفی چهره‌های نوین و نخبه و آموزش نیروی کار متخصص در تمامی شاخصه‌های این صنعت بردارد.
سرپرست معاونت امور صنایع استان افزود: امروز شاهد توسعه همه جانبه این صنعت و ایجاد زیرساخت، روند روبه رشد، کیفیت زندگی و امید به روزهای بهتر در بین مردم این منطقه از جغرافیای ایران هستیم.
وی اضافه کرد: شرکت پتروشیمی لردگان یکی از شرکت‌های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان است که در زمینی به مساحت 100هکتار در منطقه فلارد( 55 کیلومتری شهر لردگان) شهرستان لردگان در حال احداث است.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.