به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،شهرام احمدی گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان در حین گشت و کنترل در منطقه بازفت، حوالی منطقه شکارممنوع خداآفرین در شهرستان کوهرنگ یک نفر متخلف را در حین صید و زنده گیری ۲۰ قطعه سهره طلایی، شناسایی و دستگیر کردند.WhatsApp-Image-2019-08-10-at-23.17.53.jpeg

 وی افزود: از این متخلف ۲۰ قطعه سهره طلایی و سایر ادوات صید پرندگان کشف و ضبط و پرونده این متخلف جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

این مقام مسئول عنوان کرد: ۱۷ قطعه از این سهره‎ها که قابلیت رهاسازی به طبیعت را داشتند، در همان جایی که صید شده بودند با دستور مقام قضایی توسط مأموران یگان حفاظت رهاسازی شدند. 

  احمدی خاطرنشان کرد: شکار و یا زنده گیری هر گونه پرنده وحشی، بدون داشتن مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست غیر قانونی بوده و پیگرد قضایی دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به تلاش و کنترل مناطق حفاظت شده توسط مأموران یگان حفاظت از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تخریب محیط زیست با شماره های ۱۵۴۰ و ۳-۳۲۲۲۳۵۷۲ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است ،منطقه شکار ممنوع خداآفرین با وسعت ۵۲۲۷۲ هکتار در شهرستانهای کوهرنگ و اردل چهارمحال و بختیاری واقع شده و از سال ۱۳۹۱ طی دو نوبت هرکدام به مدت ۵ سال به عنوان منطقه شکار ممنوع اعلام شده است.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1238632
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.