استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیر توانمند، ایثارگر، تلاشگر و با فکر مدیری است که علاوه بر برنامه‌ روزانه، برای روز مبادا نیز برنامه داشته باشد، بسیاری از افراد به منظور حفظ جایگاه خود دارای برنامه هستند، مهم این است که افراد برای مسئولیت‌های سپرده شده در دستگاه خود، چه برنامه‌ای‌ دارند.
به گزارش ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری - اقبال عباسی 23 مردادماه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان، اظهار کرد: ایجاد ابهام و نا امیدی در جامعه موجب هرج و مرج می‌شود و این امر نباید موجب رسیدن دشمن به اهداف خود شود.
وی افزود: برخی از افراد به‌طور ناخودآگاه قصد ایجاد هرج و مرج دارند و می‌خواهند مردم را نا امید و انگیزه‌ را از بین ببرند و به گونه‌ای دولت و مسئولان را ناکارآمد جلوه دهند.
عباسی با اشاره به اینکه مسئولیت اجرای مسائل پدافند غیرعامل در استان و شهرستان‌ها ما هستیم، تصریح کرد: باید مشخص شود چه اقدامات امنیتی، بهداشتی، روانی و اقتصادی صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: مدیر توانمند، ایثارگر، تلاشگر و با فکر مدیری است که علاوه بر برنامه‌ روزانه، برای روز مبادا نیز برنامه داشته باشد، بسیاری از افراد به منظور حفظ جایگاه خود دارای برنامه هستند، مهم این است که افراد برای مسئولیت‌های سپرده شده در دستگاه خود، چه برنامه‌ای‌ دارند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.