الله‌کرم نصیری روز شنبه در نشست شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر رونق و توسعه پروازهای فرودگاه شهرکرد اظهار داشت: ضمن اینکه نباید تعداد پروازهای این فرودگاه کاهش یابد بلکه باید زمینه برای رونق بیش از پیش و ورود شرکت‌های هواپیمایی در این حوزه فراهم شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات فرودگاه شهرکرد، ریسک بالای لغو پروازهای این فرودگاه را از مهمترین این مشکلات برشمرد و گفت: بسیاری از مسافران از آنجا که مطمئن نیستند که پروازهای این فرودگاه پابرجاست و یا لغو می‌شود، ترجیح می‌دهند از فرودگاه استان مجاور استفاده کنند و یا از طریق دیگر سفر کنند.

نصیری با اشاره به آمادگی یک شرکت هواپیمایی برای توسعه حمل و نقل هوایی استان خاطرنشان کرد: برخی موانع قانونی مانع از جذب این سرمایه‌گذار شده است اما از آنجا که استاندار برای تحقق چنین برنامه‌ای بسیار تلاش کرد و در این راستا مصمم است، امید می‌رود این مشکلات برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به مشکل مدیریت پسماند در استان اشاره کرد و اظهار داشت: مدیریت پسماند موضوع بسیار مهمی است چرا که با سلامت مردم در ارتباط است و باید این موضوع در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

نصیری با تاکید بر شناسایی و جمع بندی مشکلات حوزه پسماند در استان، تصریح کرد: در همین راستا مسائل و مشکلات بخش خصوصی و دولتی شناسایی و گزارشی جامع از همه بخش‌ها و شهرستان‌ها تدوین شود.

۷۳۶۳/۶۰۲۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.