مجید نظری روز دوشنبه در دیدار از اردوی تیم ملی ووشو اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری از بهترین مناطق کشور برای برپایی اردوهای وزرشی به ویژه در فصل تابستان است و باید از این ظرفیت در راستای ارتقای وزرش قهرمانی کشور بهره گرفت.
وی ادامه داد: این استان بواسطه آب و هوای مطبوع، ارتفاع بالا از سطح زمین، رودهای خروشان، طبیعت بی‌نظیر و ظرفیت های طبیعی دیگر بهترین مکان برای میزبانی از تیم های وزرشی و برگزاری مسابقات مختلف است.
نظری همچنین به استعدادهای وزرشی این استان اشاره کرد و گفت: ورزشکاران این استان در میادین ملی و بین‌المللی همواره خوش درخشیده و پرچم ایران اسلامی را به اهتزار درآورده‌اند و این از جمله افتخارات این استان است

به گزارش ایرنا، اردوی آمادگی تیم ملی ووشو جوانان بخش ساندا با حضور ۱۲ ورزشکار و زیر نظر حسین اجاقی سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران ، در خانه ووشو چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

سانداکاران جوان تیم ملی ووشوی ایران تمرینات خود را از  عصر چهارشنبه در شهرکرد آغاز کردند و تا یک هفته این اردو تداوم خواهد داشت.

تیم ووشوی جوانان ایران اکنون خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا در برونئی آماده می کند و  سانداکاران تیم جوانان ایران اردوی آمادگی خود را  ۲ بخش دختران و پسران پیگیری می کنند.

سال گذشته نیز چهارمحال و بختیاری میزبان ووشوکار تیم ملی بزرگسالان ایران بود که پس از حضور در شهرکرد در رقابت های آسیایی ۲۰۱۸ شرکت کردند. 

۷۳۶۳/۶۰۲۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.