استاد حوزه و دانشگاه گفت: رهبری با بیانیه گام دوم انقلاب قصد دارند طوفانی در این عالم به راه بیندازد که آن طرف عالم، پیروزی مطلق است، در اصل این بار بر روی دوش جوانان است تا بیانیه را به دست انقلابیون جهان برسانند.
به گزارش ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری - حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب شب گذشته 23 تیرماه در یازدهمین جلسه از بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی در شهرکرد، اظهار کرد: گام دوم انقلاب با بیانیه آغاز می‌شود به این معناست که در گام اول چنین چیزی وجود نداشته و گام دوم با بیان آغاز شده است.
وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند من برای بیانیه زحمت کشیدم، بنابراین لازم است بارها و بارها آن را بخوانید تا مطالب زیادی متوجه شما شود.
حجت‌الاسلام طائب گفت: ایشان فرمودند بیانیه گام دوم نه بیانیه گام دوم جمهوری اسلامی یا نظام اسلامی، که تفاوت در این است که اگر بیانیه گام دوم جمهوری اسلامی باشد مخاطب آن 83 میلیون نفر بوده ولی مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب میلیاردها نفر هستند.
وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند انقلاب به جهان صادر شد، تصریح کرد: این امر نشان می‌دهد انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و مخاطب آن تنها ایرانی‌ها نیستند.
این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: در این بیانیه، رهبری به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اشاره کردند، که می‌فرمایند یکی از دستاوردهای انقلاب این بوده که کشورهای عربی و اسلامی منطقه، با انقلاب همراه شدند.
وی اضافه کرد: در زمان جنگ با صدام تنها سوریه در کنار ایران بود و مابقی در کنار صدام قرار داشتند ولو اینکه اعلام نمی‌کردند، در اصل آن‌ها برای خوار کردن امام و ملت آمده‌ بودند، ولی ما با ابزاری که در اختیار داشتیم به میدان نبرد رفتیم و پیروزی برای ملت ما رقم خورد.
حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه انقلاب اسلامی به اسرائیل نیز صادر شده است، بیان کرد: امروزه در اسرائیل نبردی میان سیاهپوستان و سفیدپوستان یهودی رخ داده و ساکت هم نشده‌اند، آن‌ها بیان می‌کنند چرا تبعیض نژادی در این کشور وجود دارد، این نشان می‌دهد شما علم ضدنژاد پرستی را بالا برده‌اید.
وی افزود: رهبری با این بیانیه قصد دارند طوفانی در این عالم به راه بیندازد که آن طرف عالم، پیروزی مطلق است، در اصل این بار بر روی دوش جوانان است تا بیانیه را به دست انقلابیون جهان برسانند.
حجت‌الاسلام طائب بیان کرد: رهبری با توجه به تثبیت رسیدن گام اول انقلاب، می‌خواهد گام دوم را بردارد، زیرا مطمئن شده که انقلاب به زمین نخواهد خورد.
وی در خصوص منهدم شدن پهپاد آمریکایی توسط سپاهیان، تصریح کرد: در واقع این پهپاد چشم آمریکا بود و کشورهایی که داعیه‌دار آمریکا بودند نتوانستند آن را مشاهده کنند، سپاهیان شب‌هنگام آن را منهدم کردند زیرا قرار بود جاسوسی کند.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تاکید کرد: انسان عاقل بدون هدف حرکت نخواهد کرد، بنابراین شاخص گام دوم، گام اول بوده، زیرا 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته و معیار در برداشتن قدم، فاصله میان مبدا تا مقصد است، معیار گام دوم انقلاب نیز رسیدن به مقصد است زیرا مبدا ما ارزشی نبود و ضد ارزش بود.
حجت‌الاسلام طائب خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم بیانیه گام دوم انقلاب و رابطه آن با جوانان را متوجه شویم باید هدف از انقلاب را بدانیم که هدف اصلی، ظهور امام زمان بوده و در این بیانیه مشخص شدن هدف مهم است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.