استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است برای برطرف شدن مسائل و مشکلاتی که در حوزه فرهنگی استان وجود دارد، به آن‌ها توجه کرد.
به گزارش ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری - اقبال عباسی 18 تیرماه در نشست هم‌اندیشی مسائل فرهنگی و اجتماعی استان، اظهار کرد: هر چه به مسائل فرهنگی استان پرداخته شود به همان میزان به یک ادبیات مشترک به منظور توسعه مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دست خواهیم یافت، از طرفی چالش‌های اجتماعی کاهش و استان برای مباحث فرهنگی آماده می‌شود.
وی افزود: سال گذشته 1.5 میلیارد تومان اعتبار  در اختیار حوزه اجتماعی و فرهنگی استان برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی، ارتقای توان جوانان، خانواده‌ها، پیشگیری از اعتیاد و ... قرار گرفته است که به هر کدام از آن‌ها مبالغی اختصاص داده شده تا برنامه‌های مذکور عملیاتی شوند.
عباسی ادامه داد: امسال نیز باید اعتباری به مسائل اجتماعی‌ و فرهنگی استان اختصاص داده شود.
وی گفت: متاسفانه از قدیم‌الایام و از 40 سال گذشته این مسئله وجود داشته که پولی در اختیار دستگاه اجرایی قرار می‌گیرد و خود دستگاه، مسائل و مشکلات حوزه را رصد و با برنامه‌ریزی برای اجرایی کردن آن‌ها پیمانکاری را انتخاب می‌کند، گرچه هزینه‌کرد اعتبار در اختیار مدیر بستگی به دیدگاه وی دارد که در چه زمینه‌ای آن را هزینه کند.
استاندار بیان کرد: همه اقداماتی که باید انجام شود را نباید بر عهده دولت گذاشت، زیرا دولت دارای امکاناتی است و نمی‌توان تمامی مشکلات را با پول دولت، برطرف کرد.
وی خاطرنشان کرد: لازم است برای جلسه آتی، سه نفر از افراد دستور کار جلسه را مطالعه و نقطه نظرات را در اختیار اعضای جلسه قرار دهند، همچنین موضوعات و دستورکارهایی که در هر جلسه تصویب می‌شود باید از سوی هر محقق موضوع  بررسی شود و مطالعات انجام شده  برای آگاهی بیشتر در اختیار اعضای جلسه قرار گیرد.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"B Titr"; font-weight:bold;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.