به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) این شهر افزود: روز جهانی قدس یک پیام دارد و آن اینکه مسلمانان در برابر ظلم و استبداد تسلیم نمی شوند و ذلت نمی پذیرند.
وی با تاکید بر این نکته روز قدس فقط روز فلسطین نیست، بلکه روز امت اسلامی است، یادآور شد: روز قدس بیانگر اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در اعلام برائت و بیزاری از ظلم و استبداد است.
نکونام با اشاره به سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: فتح خرمشهر برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار است و برای فتح خرمشهرها باید به فرامین مقام معظم رهبری در همه زمینه ها در برابر دشمن همواره آرایش جنگی داشت.
وی تصریح کرد: آرایش جنگی امروز توجه به تولید داخلی و رونق اقتصادی است و این مساله در همه امور باید مورد توجه مسوولان قرار بگیرد و باید در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مسوولان با آرایش جنگی مرافبت توطئه های دشمن باشند.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن بیش های قدر، تاکید کرد: شب قدر شبی است که تقدیر انسان رقم می خوررد و مقدرات انسان در این شب ها تعیین می شود از این رو مردم به این شب ها نگاه ویژه ای داشته باشند.
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.