اقبال عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتمع دامداری شهر بروجن در مجاورت شهرک صنعتی این شهر واقع شده و تامین کننده بخش عمده ای از محصولات خام دامی برای صنایع بالادستی این شهرک صنعتی می باشد، اما بدلیل محرومیت از نعمت گاز، انتقال گاز به این منطقه را به یک ضرورت تبدیل کرده است.
وی ادامه داد: تنها راه انتقال گاز به این منطقه از طریق ایستگاه شهرک صنعتی بروجن میسر است و با تشریح این ضرورت برای وزیر صنعت، معدن وتجارت، موافقت لازم برای انجام این انتقال کسب شد.
عباسی تصریح کرد: با توجه به بررسی های انجام گرفته میزان ظرفیت فنی این ایستگاه پاسخگوی نیاز فعلی واحدهای موجود و همچنین توسعه آتی شهرک صنعتی است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در این نشست ظرفیت ها و توانمندی های بخش صنعت و چالش های فراروی واحدهای صنعتی، معدنی و تولیدکنندگان استان شرح داده شد و وزیر صنعت قول مساعد برای رفع این چالش ها داد.
عباسی خاطرنشان کرد: در این نشست از وزیر صنعت دعوت شد تا در آینده نزدیک با سفر به استان با مشکلات و موانع تولید در استان آشنا تا راهکارهای مناسبی برای این موضوع تدبیر شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 21 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال است که حدود 14 هزار خانوار معادل 45 هزار نفر از جمعیت استان از درآمد شهرک های صنعتی ارتزاق می کنند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.