به گزارش ایرنا، جعفر مردانی روز شنبه در جلسه برنامه ریزی بزرگذاشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و روز جهانی قدس اظهار داشت: شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی باید الگوی برای همه نسل ها در همه عصرها باشد.
وی افزود: شخصیت تاثیرگذار و ساده زیستی حضرت امام (ره) چنان در قلوب امت جهان اسلام جا گرفته است که با گذشت سه دهه از رحلت آن امام، هنوز در قلب مسلمان جا دارد.
مردانی گفت: باید با تمام وجود ، در راستای تبیین ابعاد شخصیت امام راحل گام برداشت ،چرا که در این زمان ، همه رسانه های وابسته به بیگانگان در تلاش هستند مردم ایران را نسبت به آرمان های دینی و ملی مایوس کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه داد: تلاش بیگانگان در زمینه کمرنگ کردن این روز و مردم مظلوم فلسطین به خوبی قابل مشاهده است، که باید دسیسه را خنثی کرد.
وی گفت: امت جهان اسلام با پیروی از انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی ایستادگی می کنند که این نشان از صدور استکبارستیزی امت اسلامی ایران به مسلمانان ستمدیده جهان است.
مردانی تصریح کرد: با توجه به تحرک دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی و تروریسم خواندن سپاه پاسداران از سوی آمریکا باید با حضور مردم، راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه برگزار شود.
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز اظهار داشت: نیاز جامعه امروز به ویژه نسل جوان بر شناخت آرمان، اندیشه، سیره، مجاهدت و زندگی امام راحل (ره) است.
علی گرجی تصریح کرد: بزرگداشت امام (ره) وظیفه دینی، انقلابی و ارزشی است و باید در راستای تحقق گام دوم انقلاب و بیانیه رهبری انجام وظیفه شود.
وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی در رابطه با مسائل فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی از هیچ کوشش دریغ نخواهد کرد.
گرجی، با بیان اینکه برنامه های تبیینی در طول سال جاری بیشتر از گذشته برگزار می شود، تصریح کرد: امسال در اجرای برنامه های مناسبتی ، تاکید بر کیفی برگزار شدن برنامه است، از این رو باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان در این راستا استفاده شود.
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به برنامه محوری آیین بزرگداشت امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: چهاردهم و پانزدهم خرداد نیز برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود.
وی، به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس اشاره و تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در این حماسه بیاد ماندنی، به زیاده خواهی های استکبار جهانی پاسخ داده خواهد شد.
به گزارش ایرنا ، در این جلسه ، کمیته های 23 گانه، برنامه های خود را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این آیین ها اعلام کردند.
2097/6199
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.