به گزارش ایرنا ، اقبال عباسی روز پنجشنبه با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت'روز ملی روابط عمومی و ارتباطات' را تبریک گفت و تصریح کرد :در جهان امروز، روابط عمومی ها از ارکان مهم و تاثیرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوند مردم و مسئولان هستند. ​
وی یادآور شد: تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان 'بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان ومنعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها ' گواهی برنقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است.
به گفته وی، بی شک، در جهان گسترده ارتباطی امروز، تولید محتوای غنی، صداقت در اطلاع رسانی ، تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبین سازمان وجهت دهی به برنامه ریزی های سازمان بر مبنای احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی ، از وظایف مهم روابط عمومی حرفه ای در سازمان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، سازمانها ،نهادها و بخشهای غیر دولتی استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می کنم و توفیقات همه عزیزان را در سال رونق تولید از خداوند سبحان خواستارم.
به گزارش ایرنا، بیست و هفتم اردی بهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها نامگذاری شده است و در چهارمحال و بختیاری برنامه های مختلفی در هفته روابط عمومی ها برگزار می شود.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.