مهرداد قطره سامانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش های قابل توجهی از اواخر روز دوشنبه تا روز جمعه در استان به ویژه در مناطق کوهرنگ، اردل و لردگان پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: این بارش ها که میزان آن در شهرستان کوهرنگ در حدود 30 میلیمتر پیش بینی می شود با رعد و برق، بارش های ناگهانی و تگرگ بویژه در بعد از ظهرها و غروب همراه است.
قطره سامانی به عشایر کوچرو استان توصیه کرد ، در این مدت برای ورود به استان نکات ایمنی را رعایت کنند تا با مشکلی مواجه نشوند و این رگبارها آن را غافلگیر نکند.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا روز دوشنبه جوی پایدار بر استان حاکم است و احتمال می رود به سبب وزش بادهای شدید در برخی ساعات با کاهش کیفیت هوا همراه شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه 2 رودخانه زاینده رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و کمبود بارش ها در این استان طی یک دهه اخیر استانهای اصفهان، خوزستان و یزد را با چالش مواجه کرد و با وجود بارش های خوب بهاری امسال همچنان کارشناسان بر این باورند که این بارش ها نمی تواند عمق خشکسالی یک دهه اخیر را جبران کند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.