به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، از پایگاه خبری ایثار،فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در این یادواره با اشاره به بهمن 57 که یک حرکت عظیم در جهان اسلام بود گفت: این انقلاب در بعد داخلی تشکیل حکومت اسلامی و تحقق مردم‌سالاری و در بعد خارجی شناساندن و صادر کردن اسلام به کل جهان را در پی داشت.
سردار 'غلامرضا سلیمانی' افزود: پس از انقلاب نیز کشور هیچ‌گاه دنبال جنگ نبوده و نیست ولی با تمام قدرت در مقابل تهاجم خواهد ایستاد.
وی اظهار داشت: یادواره شهدا به پاسداشت شهدای عزیزی است که از گران‌مایه‌ترین داشته یعنی جان خود گذشتند.
سردار سلیمانی افزود: رزمندگان ما نیروهای نظامی دوره‌دیده نبودند بلکه از همه اقشار دعوت ولی زمان خویش را لبیک گفتند و در مقابل تهاجم 37 کشور به مدیریت الهی ولایت‌فقیه ایستادند و اجازه تصرف یک وجب خاک وطن را به بیگانه ندادند.
وی گفت: به برکت و ثمره انقلاب و خون شهدا امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قادر است در فراتر از مرزهای خود برای دفاع از اسلام و کشور بجنگد.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در پایان ابراز داشت: برگزاری اجلاسیه برای شهدا یک افتخار است که باعث می‌شود دچار لرزش و لغزش در ادامه راه انقلاب و اسلام نشویم.
روستای شیخ شبان از توابع شهرستان بن در فاصله 39 کیلومتری شمال غربی مرکز استان (شهرکرد) قرار دارد که ساکنین آن اکثر از سادات می‌باشند و یکی از ویژگی‌های بارز این روستا حضور 750 نفر رزمنده با توجه به جمعیت 2500 نفری روستا در زمان دفاع مقدس و تقدیم 84 شهید که موجب شده این روستا در میان همه روستاها، روستای نمونه ایثارگری لقب بگیرد.
7360
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.