به گزارش روز سه شنبه ایرنا، از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله برزویی با اعلام این خبر افزود: این محموله کالای قاچاق در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با کالای قاچاق کشف شد.
وی گفت: در این طرح یک دستگاه اتوبوس حامل انواع کالای خارجی قاچاق متوقف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این خودرو 2 دستگاه ماشین لباسشویی خارجی، 2 دستگاه لپ تاپ، 2 دستگاه تلویزیون خارجی 65 اینچ، 4 عدد اسپیلت بخاری گازی، 4 حلقه لاستیک، 2 عدد درب سواری زانتیا، 10 عدد چمدان یونیون، 19کارتن پیستون خودرو، 100 عدد واشر سرسیلندر، 24 عدد واترپمپ خودرو، 76 عدد بلبرینگ خودرو و 500 کیلو مغز گردو کشف شد.
سرهنگ برزویی با اشاره به اینکه ارزش کالا های مکشوفه 2 میلیارد ریال برآورد شده است،افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته بیش از 400 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شد و یکهزار و 240 قاچاقچی دستگیر و 334 دستگاه انواع خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شد.
محور لردگان - یاسوج از محورهای ترانزیت استان چهارمحال وبختیاری است که روزانه بیش از 30 هزار تردد در این محور انجام می شود.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.