به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در محل مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود : یک عده سرمایه دار در آمریکا در تمام جهان جنایت های مختلفی می کنند که مردم جهان باید در برابر این جنایت آمریکایی ها ایستادگی کند.
به گفته وی، هیچ کس نباید مرعوب تهدیدات تو خالی آمریکا شود چرا که آمریکا با همین تهدیدات واهی می خواهد جنگ روانی ایجاد کند.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به سخنان مسوولان آمریکا برای محدودیت در فروش نفت ایران نیز گفت: اینکه آمریکا تهدید به جلوگیری از فروش نفت ایران می کند، نشان از ضعف آنهاست چرا که کاهش فروش نفت ایران باعث ضرر خود اروپایی ها و آمریکایی ها می شود.
به گفته وی، توان داخلی ایران به گونه ای است که می تواند در برابر تهدیدات آمریکا ایستادگی کند و ملت ایران 4 دهه است در برابر تمام تهدیدات دشمنان محکم و استوار ایستادگی کرده اند.
وی به هفته سلامت در کشور اشاره کرد و گفت : بهداشت و درمان یک نیاز اساسی برای جامعه است و برای رفع کمبودهای این بخش باید مسوولان بیشترین تلاش را داشته باشند.
خطیب جمعه شهرکرد با انتقاد از برگزار برخی از کنسرت ها در فرهنگسرای شهرکرد تاکید کرد : من یک زنگ خطر برای مردم در این جایگاه نماز جمعه به صدا دربیاورم و آن ابتذالی است که متاسفانه در فرهنگسرا به وقوع پیوست.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد :در این زمینه باید خانواده ها و مسوولان در این زمینه مراقبت ببشتری داشته باشند.
به گفته وی، منکر در جامعه زیاد است ما می دانیم اما منکری در مجموعه دستگاه های دولتی و متولیان فرهنگی صورت گیرد و بی تفاوت نیز از آن عبور کنند این قابل اغماض نیست اگر همین مورد را ما تذکر نمی دادیم و چشم های ناظر ایمانی مردم حساس نشده بودند متولیان از کنار آن به آرامی عبور می کردند.
وی با اشاره به وجود جنگ روانی در مساله فرهنگ افزود : جنگ های امروز یک نوعش همین جنگ فضایل و رذایل است که یک عده ای می خواهند رذایل را ترویج کنند.
نکونام تصریح کرد : کارهای قشنگ ، زیاد است کارهای خوب و ابزار نشاط آور در جامعه زیاد است این ها را ترویج کنیم و نگذاریم خدای نکرده این معاصی رشد کند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.