به گزارش ایرنا، اقبال عباسی در دیدار با محمد اسلامی با قدردانی از خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه راه و شهرسازی اظهار داشت: اگر چه طی سالهای اخیر با همت دولتمردان تحقق توسعه یافتگی این استان سرعت بیشتری به خود گرفته است اما همچنان با چالش جدی نبود زیرساخت های مناسب در حوزه راه مواجه هستیم.
وی ادامه داد: انتظار مردم این استان برای اتصال به شبکه ریلی کشور سالها به طول انجامیده است و همچنان احداث خط راه آهن این استان در مراحل ابتدایی قرار دارد که انتظار می رود در این خصوص مساعدت بیشتری انجام گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در دیدار جداگانه با احمد‌‌‌‌‌‌ اصغری مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به مشکلات مسکن مهر منظریه شهرکرد و الهیه بروجن اشاره کرد و رفع این مشکلات را خواستار شد، که در این نشست مقرر شد 30 میلیارد ریال اعتبار برای رفع کاستی های مسکن مهر استان تخصیص یابد.
همچنین استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با مهران کفاش، معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی به بررسی مشکلات جاده ای استان پرداخت.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری 3 هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.