به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه سه شنبه در نخستین ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: با توجه به وجود طرحهای مختلف در استان ، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی می تواند در اتمام طرحها از جمله طرحهای مرتبط با حوزه جوانان و ورزش نقش موثری داشته باشد.
وی به تلاش مدیریت ستاد بحران استان برای کاهش خسارت ناشی از سیلاب اخیر نیز گفت:
سیلاب های ناشی از 3 موج بارندگی شدید در این استان به موقع کنترل، مهار و مدیریت شد.
وی گفت : این بارش ها 6 هزار میلیارد ریال خسارت در بخش های کشاورزی، مسکن و زیرساخت های استان وارد کرد و قسمت زیادی از خاک حاصلخیز چهارمحال و بختیاری شست و از استان خارج کرد و بسیاری زمین های کشاورزی از بین رفت.
عباسی یادآور شد: بارندگی های سیل آسای اخیر در چهارمحال و بختیاری می توانست به یک چالش بزرگ تبدیل شود اما بحران ناشی از آن به موقع سپری شد.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مساله آب، بیکاری و انتصابات ،مهمترین دغدغه های بنده در بدو ورودم به این استان بود.
وی گفت: این دغدغه ها با همت مردم و تلاش به موقع مسئولان چهارمحال و بختیاری، مدیریت شد و حتی بودجه استان در سال جاری نسبت به سال گذشته 45 درصد رشد پیدا کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بودجه ورزش و جوانان استان در سال گذشته 120 میلیارد ریال بود که 80 درصد آن جذب شده است.
طهمورث الیاسی بختیاری تصریح کرد: این بودجه در سال جاری 2 برابر شده که تحول مطلوبی برای حوزه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری است.
وی افزود: ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری 7 طرح نیمه تمام دارد که نیازمند اعتبار 32 میلیارد ریال است و برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها از مشارکت بخش خصوصی بهره گیری شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: 50 هیات ورزشی از این استان برای کمک به مناطق سیل زده استان های کشور وارد میدان عمل شدند.
کریمی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری در طرح اردوهای تیم ملی ، به مرکز اردوبام ایران تبدیل و معرفی شود.
وی یادآور شد: هم اینک تیم قایقرانی بانوان کشور در شهرستان سامان اردو زده و مشغول تمرین است.
به گزارش ایرنا، در این نشست از فرمانداری شهرستان لردگان، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و سازمان مردم نهاد آوای رحمت میانکوه شهرستان اردل به لحاظ همکاری گسترده در حوزه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری قدردانی و تجلیل شد.
برنامه های هفته جوان چهارمحال و بختیاری از 26 ماه جاری تا یکم اردی بهشت امسال درنقاط مخلتف استان برگزار می شود.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.