احمد جمشیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع سیلاب های اخیر در استان 800 کیلومتر از راه های استان دچار خسارت، رانش، از بین رفتن شانه و خسارت شد.
وی ادامه داد: همچنین 412 پل کوچک نیز دچار آسیب شد که راهداران برای جبران این خسارت ها بصورت شبانه روزی در حال تلاش هستند.
جمشیدی تصریح کرد: بیشترین میزان خسارت به راه های استان به ترتیب در شهرستانهای کوهرنگ، لردگان، اردل، فارسان، کیار و شهرکرد بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از ریزش برداری یک هزار مقطع در استان خبر داد و گفت: در حین بارش های سیل آسا در استان 20 کیلومتر پاکسازی بهمن، 32 کیلومتر اصلاح نشست محورها، 83 مورد کمک به رفع آبگرفتگی شهرها و روستاها و امدادرسانی به یک هزار و 200 خودروی گرفتار در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفت.
جمشیدی خاطر نشان کرد: هم اینک نیز سه اکیپ راهداری چهارمحال و بختیاری در مناطق سیلزده استان لرستان مشغول امدادرسانی و خدمات رسانی هستند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در موج های سه گانه بارشی فروردین ماه امسال به دلیل وقوع سیلاب 6 هزار میلیارد ریال خسارت دید.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.