علی کاظمی باباحیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران محکوم به شکست است.
وی آمریکا را مهد تروریست پروری دانست و افزود: تروریست ها در آخر خط به عملیات انتحاری دست می زنند و امیدواریم این انفجار درونی را در داخل آمریکا شاهد باشیم.
کاظمی باباحیدری تصریح کرد: اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خلاف قوانین بین المللی است.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن، سازمان سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
شورای عالی امنیت ملی ایران نیز در واکنش به این اقدام آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: این شورا ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک ایالات متحده آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌ های تروریستی خارجی»، این اقدام بی‌ اساس را خطر عمده ‌ای برای صلح و امنیت منطقه ‌ای و بین ‌المللی و نقض آشکار قواعد آمره حقوق بین ‌الملل و منشور ملل متحد می‌ داند.
همچنین براساس این بیانیه، جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امروز آمریکا اعلام می ‌نماید، رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریزم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می ‌داند.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.