به گزارش ایرنا، الله کرم نصیری روز چهارشنبه به مناسبت 4 شعبان ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در آئین تجلیل از جانبازان این استان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه را محکوم کرد و افزود: ایرانیان ساکن در داخل و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی با اتحاد و یکپارچگی این اقدام ترامپ را محکوم و از سپاه حمایت کردند.
وی یادآور شد: ایرانیان همواره در طول تاریخ پرافتخار خود بویژه در 40 سال گذشته اجازه ندادند ایادی استکبار جهانی بر آنان تسلط پیدا کنند.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز افزود: اقدام ترامپ فقط مورد تایید رژیم اشغالگر قدس و عربستان سعودی بود و هیچ کشور دیگری حتی همپیمانان همیشگی آنها یعنی انگلستان آن را نپذیرفته است.
اردشیر نوریان تاکید کرد: بدنبال این اقدام آمریکا تمامی گروه ها، قشرها، سلیقه ها، جناح ها، مردم و مسئولان در هشتگ 'من یک سپاهی هستم' شرکت و اقدام رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کردند.
نوریان یادآور شد: این نشان می دهد که تمامی ملت ایران با اهداف و برنامه های نظام جمهوری اسلامی همراه و پشتیبان سپاه هستند.
به گزارش ایرنا، در این آئین از خانواده 15 جانباز چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن، سازمان سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
شورای عالی امنیت ملی ایران نیز در واکنش به این اقدام آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: این شورا ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک ایالات متحده آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌ های تروریستی خارجی»، این اقدام بی‌ اساس را خطر عمده ‌ای برای صلح و امنیت منطقه ‌ای و بین ‌المللی و نقض آشکار قواعد آمره حقوق بین ‌الملل و منشور ملل متحد می‌ داند.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.