به گزارش ایرنا، جعفر مردانی روز سه شنبه در دیدار با رده های مختلف فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: شرایط و وضعیت بین المللی به نفع آمریکا نیست و با وجود تمام کارشکنی ها، تحریم ها و توطئه ها نتوانستند جمهوری اسلامی ایران را حذف کنند.
وی افزود: اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا در خصوص سپاه، نشانه دهنده اثرگذاری سپاه پاسداران در جهان است و وجود سپاه برای جمهوری اسلامی ایران یک عزت است.
مردانی تصریح کرد: در 40 سال گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش خود را در پاسداری از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس ، امنیت از مرزهای کشور و بسیج سازندگی به خوبی ایفا کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی بدانند سپاه فرزند جمهوری اسلامی و یادگار امام راحل است.
وی گفت: اتحاد بین سپاه پاسداران، نظام، دولت و مردم در دنیا مثال زدنی است و این اتحاد باعث یاس دشمنان شده است.
مردانی تاکید کرد: امیدوار است با عنایت الهی، اتحاد ایجاد شده در تمامی بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش قوی و مستحکم شود.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن، سازمان سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
شورای عالی امنیت ملی ایران نیز در واکنش به این اقدام آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: این شورا ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک ایالات متحده آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌ های تروریستی خارجی»، این اقدام بی‌ اساس را خطر عمده ‌ای برای صلح و امنیت منطقه ‌ای و بین ‌المللی و نقض آشکار قواعد آمره حقوق بین ‌الملل و منشور ملل متحد می‌ داند.
همچنین براساس این بیانیه، جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امروز آمریکا اعلام می ‌نماید، رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریزم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می ‌داند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.