به گزارش ایرنا، حیدر علیپور دهکردی شامگاه یکشنبه در یکصد و پنجاه و دومین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: براساس این مصوبه قرار شد شهرداری در مرحله نخست محموله ای از نیازهای مردم مناطق سیلزده به ارزش 500 میلیون ریال را تهیه و ارسال کند.
وی افزود: همچنین در مرحله دوم نیز محموله دیگری به ارزش 500 میلیون ریال برای تامین بخشی از نیازهای مردم مناطق سیلزده کشور از سوی شهرداری شهرکرد تهیه و به ویژه در استان های خوزستان و لرستان ارسال خواهد شد.
علیپور دهکردی همچنین تصریح کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهرکرد قرار شد تا ارزش معاملاتی برای تعیین جرایم کمیسیون ماده 100 شهرداری در سال جاری بدون تغییر اعمال شود.
به گزارش ایرنا، براساس تبصره 11 ذیل قانون ماده 100 شهرداری ها، هر ساله باید ارزش معاملاتی برای تعیین جرایم این کمیسیون تغییر یابد که این مهم در سال جاری با مصوبه شورای اسلامی شهرکرد بدون تغییر اعمال خواهد شد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: با توجه به بارش های 3 موج اخیر در چهارمحال و بختیاری و جوشیدن چشمه های مرکز استان ضرورت دارد تا شهرداری ساماندهی و محوطه سازی این چشمه ها را در دستورکار خود قرار دهد.
فرهاد رئیسی دهکردی تاکید کرد: ساماندهی مسیر خروجی آب از چشمه های قمقمه، تهلیجان و گودال چشمه شهرکرد می تواند در حفظ منابع آب و ارتقای مناطق تفریحی مرکز چهارمحال و بختیاری مؤثر باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: برای ترغیب در جمع آوری زباله و پسماند شهری باید شهرکرد را به دو منطقه تقسیم کرد.
رئیسی دهکردی تصریح کرد: با این اقدام می توان از توان رقابتی شرکت های مختلف برای جمع آوری زباله ها و پسماند شهری و همچنین تفکیک زباله از مبدأ استفاده و بهره گیری کرد.
وی اظهار داشت: در این صورت ضمن ایجاد رقابت در انجام کار کیفی، رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری افزایش خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، شهردار شهرکرد نیز گفت: میزان تولید زباله روزانه در شهرکرد به ازای هر شهروند 750 گرم است.
نورالله غلامیان دهکردی تاکید کرد: با جمعیت 200 هزار نفری مرکز چهارمحال و بختیاری روزانه حداقل 150 تن زباله در شهرکرد تولید می شود.
وی افزود: شهرکرد 8 میلیون متر مربع معبر اصلی و فرعی دارد که انجام خدمات مطلوب به شهروندان در این حوزه نیازمند حضور شرکت های خدمات رسان توانمند است.
غلامیان دهکردی در خصوص موافقت اعضای شورای اسلامی شهرکرد برای کمک یک میلیارد ریالی به مناطق سیل زده کشور تصریح کرد: این کمک ها به زودی در قالب نیازهای ضروری مردم منطقه تهیه، تامین و در 2 مرحله ارسال خواهد شد.
به گزارش ایرنا، بارش های بهاری در برخی استان های کشور باعث خساراتی شده است که با توجه به شدت بارش ها مردم لرستان و خوزستان به خدمات رسانی بیشتری نیاز دارند.
موج نخست بارش های چهارمحال و بختیاری پنجم و ششم فروردین، موج دوم نیز از عصر یکشنبه یازدهم فروردین ادامه یافت.
2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.