به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد اظهار داشت: بلایای طبیعی که در یکی از بلاد مومنان حادث می شود حکمتی دارد و یک آزمون و امتحان الهی است.
وی صبوری، استقامت و همیاری در مواقع حوادث طبیعی را از فضائل بندگان خدا و انسانهای خداشناس دانست و تاکید کرد: خدمت به همنوعان و رفع مشکلات افراد مومن گرفتار در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است.
امام جمعه شهرکرد به برخی کاستی ها و ضعف ها در سیلاب اشاره کرد و در عین حال گفت: بارش های امسال تنش کم آبی را تا حدودی برطرف کرد.
حجت الاسلام نکونام به مسدود شدن منطقه 'موگویی' و 15 آبادی در شهرستانهای کوهرنگ و 'دیناران' اردل در برف اشاره و تصریح کرد: باید مسئولان با همت بیشتر راه ارتباطی گردنه 'عسل کشان 'و سخت گذر این شهرستان را برطرف و برای رفع انسداد آن چاره اندیشی کنند.
امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و سالروز میلاد حضرت سیدالشهدا (ع) و روز پاسدار گفت: سپاه از نهادهای انقلاب و مظهر اقتدار نظام اسلامی ایران است.
وی از سپاه به عنوان نهادی برآمده از متن جامعه اسلامی یاد کرد که در دفاع مقدس، سرکوب گروهک های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادث نقش اصلی را ایفا کرده است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت قمربنی هاشم (ع) و روز جانباز در چهارم شعبان ماه گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی ما مرهون فداکاری های جانبازان و از خودگذشتی این عزیزان است که چون کوهی استوار در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.