به گزارش ایرنا، در متن پیام اقبال عباسی که نسخه ای از آن روز چهارشنبه به ایرنا ارسال شد، آمده است: ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن 27 رجب المرجب، سالروز مبعت محمد مصطفی (ص) به رسالت پیامبری از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بلحاظ آمادگی و حضور بموقع در راستای برنامه ریزی برای کمترل سیلاب های ناشی از 2 موج بارندگی سیل آسا قدردانی می کنم.
وی در بخش دیگری از این پیام آورده است: با توجه به ثبت بیشترین بارش نقطه ای کشور در ایستگاه کوهرنگ، شاهد ایثار و اهتمام مدیریت بحران در مدیریت و کنترل سیلاب های اخیر بودم.
عباسی تاکید کرد: از این رو بر خود لازم می دانم ضمن قدردانی از صبوری و همکاری عموم مردم استان از زحمات بی شائبه و طاقت فرسای مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، عوامل و مسئولان دستگاه های اجرایی و قضایی، مراکز امدادی و خدمات رسان، نیرو‌های مسلح، اصحاب رسانه، نیروهای جهادی و مردمی که به صورت یکپارچه و هماهنگ برای رفع مشکلات حادث شده در استان برخاستند، تقدیر و تشکر نمایم.
وی افزود: امیدواریم تجارب بدست آمده بتواند در پیش بینی، پیشگیری و مقابله بهینه با حوادث احتمالی آینده سودمند باشد.
عباسی در پایان تصریح کرد: با تاکید بر اصل پیشگیری در مدیریت بحران، امید است این سطح از وفاق و همکاری بین بخشی، در روزهای آینده هم تداوم یابد و در دیگر عرصه ها نیز جلوه گر شود.
به گزارش ایرنا، موج اول بارش ها در چهارمحال و بختیاری از روز ششم و موج دوم از یازدهم فروردین در استان آغاز و باعث بروز خسارت هایی زیادی به بخش های کشاورزی، اماکن مسکونی و نیز تاسیسات این استان شد.
میزان بارش ها در موج اول و دوم بارش ها در کوهرنگ بیش از 300 میلیمتر بود که به اندازه یک فصل بارشی است.
این میزان بارندگی به عنوان بیشترین بارش نقطه ای در کشور ثبت شد.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.