ستار فرهادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این خانوارها در شهرستان های لردگان، اردل، شهرکرد و کوهرنگ با همکاری دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در مناطق امن اسکان یافتند.
وی تصریح کرد: خانوارهای روستایی اطراف سد خاکی گنج شهرستان لردگان نیز بدلیل احتمال خطر سرریز شدن سد به مناطق امن تر هدایت شدند.
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: تدابیر لازم برای مهار بحران سیلاب در کنار سد خاکی گنج اندیشیده شده ولی حساسیت های لازم در این منطقه ایجاد شده است.
به گفته وی، اگر بارش ها تا عصر دوشنبه در مناطق مختلف استان کاهش یابد، سیلاب قابل کنترل خواهد بود، اما اگر تا صبح روز سه شنبه باشد، خسارت های بی شماری به زیرساخت ها وارد می سازد.
فرهادی افزود: تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار دارند و تا زمان رفع بحران سیلاب ها در مناطق بحرانی و کانون های خطر مستقر هستند.
به گزارش ایرنا، موج اول بارش ها حداقل 4 هزار میلیارد ریال به زیرساخت های استان، مزارع و باغات و بخش کشاورزی استان خسارت زد.
موج دوم بارش های سیلابی در چهارمحال و بختیاری از عصر یکشنبه یازدهم فروردین ماه در این استان آغاز شده و تاکنون بیش از یکصد میلیمتر باران در پی داشته است.
شهرستانهای کوهرنگ ، لردگان و اردل اکنون بیشتر میزان بارش باران را دارند و پیش بینی می شود موج دوم روز سه شنبه از استان خارج شود.
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.