محمود کیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بر اثر ریزش کوه ناشی از بارندگی های اخیر ، راه ارتباطی روستاهای دوازده امام و سرچاه از توابع دهستان پشتکوه بخش مرکزی با اردل قطع شد.
وی افزود: همچنین در این حادثه، راه ارتباطی روستاهای چلو، سرمور، ممسنی، لیرابی، نوترکی، عزیزآباد سفلی، عزیزآباد علیا، آبسرده و شوراب دهستان دیناران بخش مرکزی با مرکز شهرستان اردل قطع است.
کیانی تصریح کرد: نیروهای امدادی و راهداری هم اینک به منطقه اعزام شده اند و مشغول بازگشایی مسیر هستند.
وی یادآور شد : با هماهنگی های صورت گرفته از طریق شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری هم اینک برای تسریع در روند بازگشایی جاده، بیل مکانیکی و پیکور به منطقه ارسال شده است.
کیانی اظهار داشت: افرادی که قصد عبور از این محور ارتباطی دارند می توانند از مسیرهای جایگزین روستاهای اَرجُل - کاوند - بالد- هفت تیران- شهر اردل و یا روستاهای قراب- بان دره- رستم آباد -شهر کاج - اردل استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، بدنبال بارش های سیل آسا و وزش باد شدید در روز اخیر در چهارمحال و بختیاری به بسیاری مناطق استان از جمله شهرستان اردل مانند 590 واحد مسکن، یک هزار و 200 هکتار زمین کشاورزی، تاسیسات شهری و روستایی، ابنیه فنی، راه های ارتباطی، مزرعه های پروزی ماهی و باغات خسارت های جدی وارد شد.
اردل در 75 کیلومتری شهرکرد واقع شده است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.