به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در این گفت و گوی تلفنی با استانداران کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان و خوزستان بر آمادگی لازم برای مقابله با احتمال وقوع سیل تأکید کرد.
وی در این مکالمه تلفنی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وقوع بارش برف و باران در استان های نیمه غرب و جنوب غربی کشور و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در این مناطق ضرورت تدارک تمهیدات لازم برای مقابله با بحران را یادآور شد.
جهانگیری با اشاره به حضور مسافران نوروزی، بر خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید و خواستار هماهنگی همه دستگاهها به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری از آماده باش ستاد مدیریت بحران استان برای روزهای پر بارش دو روز آینده خبر داد.
اقبال عباسی افزود: بدنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، ذوب برف ها و سقوط بهمن طی 2 روز آینده و احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب، شورای هماهنگی مدیریت بحران به حالت آماده باش کامل درآمد.
فرماندار شهرستان کوهرنگ از رانش زمین بدنبال بارش برف و باران در روستای 'دره شیخ عالی ' این شهرستان خبر داد.
مرتضی زمانپور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این روستا 20 خانوار زندگی می‌کنند که در حال جابه جا کردن ساکنان این روستا هستیم.
وی با بیان اینکه تاکنون خسارت های ناشی از رانش زمین مشخص نیست، اظهار داشت: بیشترین خسارت ها در حد ترک خوردگی و حرکت زمین است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.