شهرام ندیمی شهرکی روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهار داشت: محور ارتباطی'میانکوه' در بخش مشایخ شهرستان کیار و محور ارتباطی بخش'بازفت' شهرستان کوهرنگ نیز بدنبال بارش باران و وزش باد شدید مسدود شد که با تلاش راهداران و همکاری ماموران پلیس راه، هم اینک تمامی محورهای ارتباطی استان که بدلیل بارش باران، سقوط بهمن یا ریزش کوه مسدود شده بود، بازگشایی شد.
ندیمی از استقرار گروه های راهداری با تجهیزات کامل در مسیرهای کوهستانی و پرتردد چهارمحال وبختیاری خبر داد و گفت: با توجه به هشدار اداره هواشناسی نسبت به تداوم بارندگی در منطقه، ماموران راهداری به حالت باش قرار دارند.
وی رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن ملزومات و تجهیزات مورد نیاز هنگام تردد در محورهای ارتباطی استان را ضروری دانست.
به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت کشور از اعلام آماده باش به استانداران 5 استان غربی کشور از جمله چهارمحال و بختیاری ، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ایلام در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در این مناطق خبر داده است.
در همین خصوص در چهارمحال و بختیاری نیز با دستور استاندار، دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران به حالت آماده باش کامل درآمده است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری نیز با هشدار نسبت به وقوع سیل در این استان برای روزهای دوشنبه و سه شنبه، گفت: بارش شدید باران به همراه ذوب برف های موجود احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه را دوچندان کرده است.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.