به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه شنبه در دیدار با خانواده شهید 'محسن فرامرزی' شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: مردم و مسئولان وظیفه دارند تا در برابر فداکاری های خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سر تعظیم فرود آورند.
وی افزود: تبیین و ترویج رشادت ها، فداکاری ها و انفشانی های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ادای احترام به مقام والای آنان و خانواده های شان است.
عباسی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز پس از 40 سال مقاومت در برابر استکبار جهانی به پاس دلیری های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران توانسته روی پای خود بایستد و به خودکفایی در شاخص های مختلف توسعه ای دست یابد.
وی یادآور شد: عمل به وصیت امام خمینی (ره)، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نقشه راه تسریع در دستیابی به شاخص های توسعه پایدار است.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز آحاد جامعه امنیت، عزت و اقتدار خود را مرهون تلاش های بی منت شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران می دانند و قدردان آنان هستند.
علی کاظمی باباحیدری تاکید کرد: جانفشانی های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران باعث شد تا درخت انقلاب اسلامی آبیاری و تنومند شود به گونه ای که امروز هیچ قدرتی جرات مقابله با ایران را ندارد.
وی اظهار داشت: البته شهیدان با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) توانستند نقشه راه روشنی برای دستیابی به اهداف والای خود ترسیم کنند.
کاظمی باباحیدری تصریح کرد: خدمات رسانی بی منت و سریع به خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران کمترین اقدامی است که مسئولان و قشرهای مختلف می توانند برای آنان انجام دهند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری افزون بر 2 هزار و 400 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.
چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد واقع است.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.