به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه شنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: اتفاق اخیر فرهنگسرای شهرکرد در تراز نظام اسلامی ایران و مردم غیور، متدین و مومن استان نبود، به همین علت برخورد جدی با عوامل این اتفاق را ضروریس دانست.
به گزارش ایرنا، چندی پیش کلیپی از حرکات موزون یک دختر کودک بر روی جایگاه برگزاری جشن یکی از سازمان های چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی پخش شد که واکنش هایی را بدنبال داشت.
نکونام، انجام سریع کار و درخواست ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی را ضروری اعلام و تصریح کرد: مدیران هنگامی که به ماموریت و یا مرخصی می روند باید فردی را با اختیار تام و کامل جای خود بگذارند.
وی با اشاره به اهمیت مساله گردشگری یادآور شد: گردشگری باید ظرفیت انتقال ارزش ها و ارتقای بخش های مختلف را داشته باشد و در این راستا بایستی نظارت ها قوی تر شود.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: نسبت به چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) برخورد فیزیکی لازیم نیست، اما مسئولان باید به عنوان آمرین و ناهیان از منکر این مساله را تقبیح کنند.
وی زنده بودن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و افزود: نظارت و حساسیت مردمی در مساله معروف ‌ها و منکرها در جامعه برای زنده و اثرگذارتر بودن این فریضه الهی موثر است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) نیز گفت: این استان در موضوع امر به معروف و نهی از منکر امسال به عنوان یکی از استان های برتر کشور معرفی شد.
سردار علی محمد اکبری تاکید کرد: سعی شده تا برای امر به معروف و نهی از منکر استان از مصادیق مشخص بهره گیری شود.
وی افزود: طلایه داران و فعالان ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شرایط مختلف وظیفه خود در سطح استان را به خوبی انجام می دهند.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.