سید راشد جزایری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان بهداشت محیط در قالب طرح سلامت نوروزی از 11 هزار و 774 مرکز تهیه و توزیع موادغذایی، 4 هزار و 347 مکان عمومی، 377 مکان بین راهی و 796 سامانه آبرسانی بازدید می کنند.
وی تصریح کرد: این نظارت ها در روزهای تعطیل و غیرتعطیل و در ساعات اداری و غیراداری از ساعت 8 صبح تا 8 شب انجام می گیرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همچنین از آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی استان برای خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز خبر داد و گفت: 24 مرکز شبانه روزی روستایی و شهری، 15 مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و پزشک خانواده، 50 پایگاه اورژانس 115 و 11 بیمارستان دولتی و خصوصی در این ایام آماده خدمات رسانی به مردم است.
جزایری به مردم استان و مسافران نوروزی توصیه کرد؛ با رعایت نکات بهداشتی از بروز طغیان بیماری های منتقله از آب و غذا پیشگیری و نسبت به حفظ سلامت خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم از خرید هرگونه مواد غذایی از دستفروشان و فروشندگان دوره گرد خودداری کنند و در هنگام خرید مواد غذایی به مشخصات درج شده روی محصول دقت کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص بهداشت محیط و مواد غذایی از طریق سامانه 190 و یا شماره تلفن 32222908 موارد تخلف را اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، طرح سلامت نوروزی تا 20 فروردین 98 ادامه دارد.
480 پایگاه راهداری، هلال احمر، اطلاع رسانی، پلیس، سلامت نوروزی و اورژانس در چهارمحال و بختیاری در نوروز 98 به مسافران خدمات رسانی می کنند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.