به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بی شک امنیت کشور مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و همه دلسوزان و رزمندگانی است که در راه دفاع از میهن اسلامی جان خود را تقدیم کردند.
اقبال عباسی افزود: نامگذاری میادین، خیابان ها و اماکن به نام شهدا اقدام پسندیده ای است که در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نقش مهمی دارد.
نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مقام والای شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: اکنون که در چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم این افتخار و بالندگی را مرهون خون شهدا هستیم.
اردشیر نوریان افزود: شهدا سند افتخار این مرز و بوم هستند و باید تا می توان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره و سیره این بزرگ مردان تلاش کرد.
وی خاطرنشان کرد: شهید منصور عباسی همرزم جبهه های سالهای دفاع مقدس، سرباز فداکار و پیر شهدای استان است که یاد و خاطره آن تا ابد در ذهن مردم زنده می ماند.
به گزارش ایرنا، شهید منصور عباسی هفشجانی از شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری آذر ماه سال 96 در آخریم عملیات پاکسازی جبهه مقاومت در منطقه بوکمال شهید شد.
وی که به حبیب بن مظاهر شهدای مدافع حرم نیز شناخته می شود بردار شهید آیت الله عباسی از شهدای دفاع مقدس است که در سال 61 در خرمشهر به شهادت رسید.
تامین ایمنی تردد، کاهش تصادفات در محل دوربرگردان و سهولت تردد برای ساکنان شهر هفشجان از مزایای اجرای این طرح است.
اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح شهید منصور عباسی در چهار فاز پیش بینی شده که فاز نخست آن پل زیرگذر و مسیر انحرافی نیازمند 16 میلیارد ریال اعتبار، فاز دوم احداث مسیر زیرگذر 15.5 میلیارد ریال، فاز سوم احداث روگذر سمت شهرکرد 23 میلیارد ریال و فاز چهارم با 36 میلیار ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.
هفشجان یکی از شهرهای شهرستان شهرکرد در 10 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.