به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این تعداد طرح در کنار سایر طرح ها و فعالیت های این ستاد در استان اجرایی می شود.
وی افزود: آب و خاک، کانون اقتصاد مقاومتی و کشاورزی و دامپروری به عنوان مهمترین افق توسعه چهارمحال و بختیاری است.
عباسی تصریح کردد: با توجه به ظرفیت های گردشگری چهارمحال و بختیاری و انتخاب علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان نماینده معین دولت در این استان می تواند برای رونق گردشگری این استان از سال آینده مؤثر باشد.
وی یادآور شد: اجرایی شدن طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان، باید در اولویت قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان به ویژه حوزه گردشکری مور توجه قرار گیرد.
وی گفت: وصول مطالبات بانکی در چهارمحال و بختیاری و ارائه تسهیلات به طرح های جدید سرمایه گذاری از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در استان پیگیری و اجرایی شود
در غیر این صورت بانک های عامل چهارمحال و بختیاری برای پرداخت تسهیلات به طرح های جدید با مشکل مواجه می شوند.
وی افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری مراقب باشند که تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در استان به بیراهه و انحراف نرود.
استاندار چهارمحال و بختیاریدر بخش دیگری از سخنان خود طرح انتقال آب بن – بروجن را مهمترین طرح ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اعلام و تصریح کرد: واگذاری بخش هایی از این طرح به بخص خصوصی از سوی مسئولان شرکت آب منطقه ای استان دنبال و عملیاتی شود.
وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی بدهکار به شرکت های خدمات رسان و سایر ادارات دولتی در چهارمحال و بختیاری هر چه سریع تر نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند در غیر این صورت بدهی آنان از سرجمع اعتبارات استانی کسر و تا زمان تسویه حساب کامل اعتباری به دستگاه اجرایی بدهکار پرداخت نمی شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سیاستگذاری برنامه های اقتصاد مقاومتی استان در سال 1398 در دستورکار مسئولان مرتبط قرار دارد.
طهمورث الیاسی بختیاری تاکید کرد: سال آینده پیگیری و اجرای 30 پروژه مرتبط با اقتصاد مقاومتی شاخص در کنار سایر فعالیت های اجرایی استان در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری از مهمترین مقاصد گردشگری کشور است که توجه به ظرفیت های بکر و دست نخورده آن می تواند در جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی و رونق اقتصادی منطقه مؤثر باشد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.