به گزارش ایرنا، سردار رسول سنایی راد روز چهارشنبه در نشست طلاب بسیجی و اعضای بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد افزود: در این بیانیه، امید به آینده و افق روشنی پیش پای همه با نگاه به واقعیت ها وجود دارد.
وی اظهار داشت: تبیین ابعاد این منشور برعهده تمامی نخبگان و فرهیختگان جامعه است و روحانیت در این ماجرا باید پیشگام باشد.
مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: در شرایط کنونی برای نسل جوان باید این منشور تبیین شود، زیرا برخی از قرائت های نادرست از انقلاب توسط کسانی صورت می گیرد که خود بر سر این سفره بودند.
وی تصریح کرد: مسئولیت پذیری پذیری نسبت به تدابیر مقام معظم رهبری در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باید در اولویت باشد.
سنایی راد در خصوص ویژگی های این بیانیه افزود: واقع بینانه بودن و امید بخش از روند انقلاب و امید بخشی آن از ویژگی ها این بیانیه است.
مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: باید جامعه جوان را بتوان اقناع کرد، زیرا واقعیت ها را باید امید بخش بیان کنند.
وی برخورداری از جامعیت را از دیگر ویژگی های این بیانیه عنوان کرد و افزود: گام دوم انقلاب باید برای حضور جوانان برای رسیدن به تمدن اسلامی محقق شود.
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه، گذشته انقلاب و وضعیت فعلی را توصیف فرموده اند و چشم اندازی درخشان و امیدآفرینی از آینده انقلاب اسلامی را بشارت داده اند.
وی گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب، باید فهم مشترک از این بیانیه
داشته باشیم و آن را به افق گفتمان تبدیل کنیم.
به گزارش ایرنا، رهبرمعظم انقلاب 24 بهمن امسال در بیانیه ‌ای مهم خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.