به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به لزوم توجه به مسایل امنیتی و انتظامی در ستاد سفر افزود: نظم، رفاه و آسایش بدون امنیت معنا ندارد بنابر این لازم است به رفاه، آسایش و ارائه خدمات مطلوب و تقویت همزمان مهمانداری و مشتری مداری توجه شود.
وی افزود: مدیران مرتبط که در این زمینه برنامه ریزی می کنند باید به مهمانداری و مشتری مداری توجه ویژه داشته باشند، هرچه خدمات آسان و ارزان در شان مهمانان به مشتری ارائه شود به همان میزان به درآمدهای عمومی افزوده خواهد شد و این امر می تواند در جذب مسافران تابستانی کمک کند.
عباسی گفت: لازمه توجه به مهمانداری و مشتری مداری برنامه ریزی، تبلیغات میدانی و اطلاع رسانی است زیرا محقق شدن و عملیاتی شدن برنامه ریزی مهم است.
استاندار چهارمحال و بختیاری نظارت مستمر بر خانه های مسافر را مورد تاکید قرار داد و گفت: برخی افراد با تابلو در ورودی شهرها برای جذب مسافران می ایستند و سوء استفاده می کنند که لازم است خانه های مسافر ساماندهی شده باشند تا نظارت بر روی آنها به درستی صورت گیرد.
وی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن چهارمحال گردی بیان کرد: این اپلیکیشن برای تمامی مسافرانی که در ایام نوروز وارد استان می شوند بسیار مناسب است و می تواند به معرفی استان، مراکز تفریحی و توریستی کمک کند.
عباسی ادامه داد: این اپلیکیشن باید در ورودی شهرها به گونه ای طراحی شود که مسافران را از چگونگی نصب و استفاده آن مطلع کند و از طریق پیامک لینک این اپلیکیشن برای آنها ارسال شود.
استاندار چهارمحال وبختیاری افزود: لازم است اینترنت رایگان در برخی از مراکز تفریحی، تورستی استان نیز به مسافران ارائه شود.
عباسی بر نظارت و بازرسی مداوم بر چادرهایی که توسط دستگاههای خدمات رسان از جمله مسائل اخلاقی، اعتقادی دقت در نحوه ارائه خدمات به مسارفران را تاکید کرد.
وی با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال جدید و ورود مسافران نوروزی به استان اظهار کرد: لازم است همانند سال گذشته یک روز برای پاکسازی محیط زیست استان در نظر گرفته شود و در این روز تمامی مدیران ، مسوولان ادارات، دانشجویان، دانش آموزان و حتی روحانیت و تشکل های مردمی در این کار فعالیت داشته باشند.
وی ادامه دادد، فرمانداران شهرستانها نیز موظفند ورودی شهرستان خود را پاکسازی و به استقبال نوروز بروند تا از این طرق فرهنگسازی صورت گیرد.
استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: باید از 25 اسفندماه 97 تا 20 فرودین ماه سال 98 تمام دستگاه های خدمات رسان آمادگی کامل داشته باشند تا درصورت وقوع حادثه و بحران مشکلی ایجاد نشود.
وی گفت: دستگاههای خدمات رسان در ستاد سفر کار نظارت و ارزیابی را بر عهده یک تیم قرار دهند تا بعد از ایام تعطیلات هر دستگاهی که بنا بر ارزیابی ها خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه داده باشد مورد تشویق قرار گیرد.
وی با تاکید براینکه تور گردانی در استان موضوع مهمی است افزود: تورگردانی در شهرها بسیار مهم است که برای این کار می توان فرد یا اداره خاصی عهده دار آن باشد، قطعا با این اقدام علاوه بر فرهنگ سازی در شهرها، می توان به کسب درآمد کمک کرد.
وی در خصوص توزیع گوشت میان رستوران داران و هتلداران در ایام عید خاطر نشان کرد: در صورت امکان اداره دامپزشکی و جهاد کشاورزی از طریق صنف سهمیه ای را به رستوران داران و هتلداران اختصاص دهند تا مشکلی برای تامین غذای مسافران نباشد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 250جاذبه گردشگری است که هر ساله در نوروز میزبان مسافران و گردشگران است.
برخی آمار اعلام شد بیش از یک میلیون نفر در تعطیلات نوروز سال گذشته یا در استان تردد یا اقامت داشته اند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.